Schotland 2019, dag 1 - 3 augustus

3 augustus 2019

Na behoorlijk wat vakantiestress, op het laatste moment een regenpak kopen en toch nog maar dat laatste wasje vertrokken we om 12:31 uur richting auto voor de deur. Om 9 over half vertrokken we echt. De auto lekker volgestouwd. Vlak voor IJmuiden stond de brug open. Om 13:45 uur kwamen se aan En, raar maar waar, we mochten al inchecken. Dr controle bij de marechaussee duurde vrij lang en ook mochten we de auto opEn maken om te zien of we geen drank, drugs en , behalve het explosief naast me, explosieven mee hadden. De drank zijn we vergeten eb de rest doen we niet aan, dus mochten we verder

We konden ook al heel snel boarden. Met zn tweeën in een vierpersoonshut.  Sabine vindt de spleet tussen de matrassen wat te groot. Na een heerlijk avondmaal, lopend buffet,  hebben we nog foto's gemaakt van de ondergaande zon. Nu nog even puzzelen  en muziek luisteren voor we op een oor gaan. Morgen hebben we weer een lange reis voor de boeg

1. Anja:
    4 augustus 2019
    Leuk; de reis is begonnen en de vakantie dus ook! De rust ervaren jullie na deze tweede scheepsnacht op een idyllisch eiland! Hopen wij! Tot dan!
  2. Ria:
    5 augustus 2019
    Op naar weer een geweldige ervaring
  3. Bar:
    5 augustus 2019
    volgend jaar geef ik wel een foto mee van mij wahahhahaha zeer benieuwd wat we vandaag weer mee gaan maken. Veel plezier vandaag en ik hou jullie in de gaten wahhahahah.
  4. Pap en de rest:
    7 augustus 2019
    Wat leuk om zo mee te mogen beleven.
    Heel veel plezier jullie. Groeten van ons